sobota, 5 stycznia 2013

IV SPOTKANIE W WIERZE - 12-go stycznia 2013

POLONIA NORTH
i

WIECZORY INTELEKTUALNE W WIERZE

 SERDECZNIE ZAPRASZAJĄ
na czwarty wieczór pod tytułem:

"JA JESTEM CHLEBEM ŻYWYM"
CUDA EUCHARYSTYCZNE 

 
W programie spotkania:

- Definicja Eucharystii,
- Biblijne źródła Eucharystii,
- Przedstawienie historii niektórych cudów eucharystycznych,
- Obejrzymy film, pt.: "Ja Jestem" dotyczący tematu wieczoru,
- Czas na dyskusję.

W czasie wieczoru mamy słodki poczęstunek, kawę i herbatkę.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY
do sali przy kościele SACRED HEART 
w King City, 
przy 14485 Jane Street (ok. 4 km na północ od King Road),
w sobotę, 12-go stycznia 2013 o godz. 18:30

Oto mapka ułatwiająca lokalizację miejsca:

   Wstęp jest bezpłatny, aczkolwiek wolne datki do koszyczka mile widziane. Posłużą na pokrycie kosztów wynajmu sali i niektóre materiały tematyczne.

Piotr Kryś - Rzecznik Polonii North 

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz